Logo beeldmerk José in de vorm van een handtekening
Diensten

Relatiebeheer en klantenservice

Een goede relatie moet je onderhouden, hoe doe je dat?

Relatiebeheer is vaak 'het geheim van goede vriendschappen'!

Een band opbouwen met mensen die belangrijk zijn voor mijn bedrijf.

Relatiebeheer staat voor het opbouwen en onderhouden van sterke langdurige relaties met klanten én leveranciers. Zakendoen is veel meer dan een transactie, het is het creëren van een band gebaseerd op vertrouwen, wederzijds respect én goed zakendoen.

Een investering in de toekomst!

Het draait bijna altijd om 'de klant' omdat ze een essentieel onderdeel zijn. Met goede klantrelaties leg je de basis voor een succesvol bedrijf en binnen het bedrijf zorgt het voor stabiliteit en een prettige werksfeer.

'n Goede relatie met klanten zorgt voor
  • positieve mond-tot-mond reclame
  • klantloyaliteit
  • langdurig zakelijk succes

Relatiebeheer en klantenservice:

  • luister actief en neem de tijd
  • communiceer duidelijk
  • kom je afspraken na
  • toon waardering, bedank je relaties op tijd
  • personaliseer je aanpak

Hulp nodig bij relatiebeheer en/of klantenservice?

José helpt graag!

Logo beeldmerk José in de vorm van een handtekening

Klaar om meer tijd te hebben voor de dingen die er echt toe doen?

Blog

Artikelen uit dezelfde categorie

Diensten

Uitgelicht... Debiteurenbeheer!

Automatisering versus debiteurenbeheer. Inmiddels nemen veel administratiepakketten het voeren van een administratie over.

Diensten

Achteraf betalen... ook in fysieke winkels.

De optie om achteraf te betalen komt naar de winkelstraten: Buy now, pay later (BNPL).

Diensten

AI... zijn we niet allemaal nieuwsgierig?

AI... een zege of misschien toch een straf? Het is natuurlijk enorm spannend, vernieuwend en er gaat een hele nieuwe wereld open (voor mij althans)!